25 Kasım 2014 Salı

İlham kedisinden bi merhaba!

Musmutlu bir blog olsuuun! İlk yazıyı bir deneme olsun diye yazıyorum ki görebileyim acaba blogum nasıl gözüküyor. Çok yeni bir blog yazarıyım bu yüzden sizlerle paylaştıkça her yazımda daha çok öğrenmeyi planlıyorum. Ama malum bir kaç sınav yüzünden hemen başlayamıyorum yazmaya. İki hafta içinde döneceğim ve bence dönüşüm muhteşem olucak. Merakla bekleyiniz efenim, görüşücez!

NOT: İlham kedimle tanışın. Fotoğraftaki minnak benim tatlı Luna'm. Hayatımdaki tatlı şeylerden biri. 
Sevgiler,


İlham Kedisi



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hakkımda

Fotoğrafım

Siz şimdilik beni blog yazan bir İlham Kedisi olarak tanıyın.

İlham'ın İzleyenleri

Bu Blogda Ara

Yazılardan haberim olsun dersen buraya mail adresini bırakabilirsin.

Severek okuduklarımdan

Instagram

E-Mail

ilhamkedisi@gmail.com