6 Aralık 2015 Pazar

Kimse var mııııı?

Hala buralarda beni takip eden, ya bu kız epeydir yazmıyo noldu acaba diyen birileri var mıdır acaba? Mahcubiyetim büyük efendim. Ama meşguliyetim, yorgunluğum çok daha büyük. Bir de ben yine bilgisayarsız kaldım. Hal böyle olunca bloga girip yazı bile okuyamadım doğru düzgün, kaldı ki yazı yazmak.
En son yazıdan beri çok şeyler oldu aslında. Düzenli yazabilseydim eğer çok da güzel gezi yazıları olacaktı burda. Çok yere gittim çok fotoğraf çektim ama oturup yazamadım bir türlü. Şimdi de iki ay öncesinden başlayıp yazmak zor geliyor. Ama biz merak ederiz bari kısa yazılı bol fotoğraflı bir şeyler olsun derseniz (Der misiniz?) o zaman geçmişe dönük gezdiklerim konulu bir kaç bir şey yapabilirim.
Şimdi en son nerede kaldığımdan bahsedeyim size. Kendimi zorlayıp blogun karşısına geçme sebebim size biraz Uganda maceramdan bahsetmek isteyişim aslında. Ama bunu yepyeni bir başlıkla hemmen şimdi yayınlayacağım. Burada biraz parmak alıştırması yapmış oldum. Yazmaya yazmaya tempom da düşmüş. Anlatmak istediğim, dertleşmek istediğim çok şey var, sevgili blog. Nerden başlasam bilemediğim için geçip gidiyor işte.
Neyse Uganda'ya gidelim mi ne dersin?
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hakkımda

Fotoğrafım

Siz şimdilik beni blog yazan bir İlham Kedisi olarak tanıyın.

İlham'ın İzleyenleri

Bu Blogda Ara

Yazılardan haberim olsun dersen buraya mail adresini bırakabilirsin.

Severek okuduklarımdan

Instagram

E-Mail

ilhamkedisi@gmail.com