Evrene mesajımız başarı ile iletildi.

kaynak
Böyle huzurlu bir cumartesi sabahı yaşamayalı ne kadar olmuştu? Alarmsız uyanmak (dışarıdaki pata küte inşaat sesleriyle uyanmış olduğumu saymazsak), müzik dinleyerek kahvaltı tabağımı hazırlamış olmak, sonra koltuğa gömülerek kahvaltı ederken en son asırlar önce izlediğim ve hangi sezon hangi bölümde kaldığımı bile hatırlayamadığım "How I Met Your Mother"dan rastgele bir bölüm izlemek  (her ne kadar dışarıdaki pata kütelere kesintisiz matkap sesleri de eklenmiş olsa) mü-kem-mel-di!

Bayanlar, baylar, sevgili çocuklar! Tahminleriniz doğru, bir bilgisayarım var artık fiyuuuuu!

Çok tatlı bir arkadaşım halime acıdı ve bilgisayarını bana ödünç verdi. Dünden beri evde bir bayram havası, takip edemediğim ne kadar blog varsa okumak mı dersiniz, film önerileri alıp film izlemek mi...
En son yazdığım yazıda Mutlu Keçi ve Bahçe Cücesi gel artık gel diye ısrar etmiş ben de çok mutlu olmuştum ısrarlarına. Evren de mesajı almış olacak (ki son zamanlarda çok sık mesajlaşıyoruz kendisi ile) hemen bir bilgisayar geldi bana. Artık telafisini yapacağız bu kocaman aranın. Güzel bir şarkı ile buraya bu notu düşmüş olayım. Artık özlemeyeceksiniz beni, hatta bıktırmak istiyorum mümkünse.

Sevgiler,

İlham Kedisi

Yorumlar

Popüler Yayınlar