Mutlu Yıllar!

Sevgili yeni yıl,

Sana bu satırları uçuşum için beklerken yazıyorum. İlk defa yılın son gününü karlarla kaplı bir şehirde geçiriyorum. Egeli biri için bu inanılmaz bir duygu. 2015 son anda bana güzel bir atmosfer yaşattı neyse ki :) Bu yüzden yeni yıla havada girecek olmama üzülmüyorum, içim kıpır kıpır!
Sabah normalden 1 saat daha erken kalktım. Bir gün önce postcrossing aracılığıyla tanıştığım Hong Kong'tan bir arkadaşıma en güzel kartlarımdan birini yazdım hazırladım. Perdemi bir açtım ki her yer bembeyaz! Yüzümde daha yastığın izi attım kendimi sokağa ve tuttum PTT yollarını. Evimin sokağını tanıyamadım karlar altında. Ama pek sevdim yeni halini. Kartımı gönderdim, göz göze geldiğim herkese iyi yıllar diledim ve evime döndüm. Hızlı bir kahvaltı, güzel bir makyaj ve tiril tiril üniformam hazır ve ben hazır!
Hava muhalefeti yüzünden uçuşlar hep tehirli. Ne yapalım bu güzel beyazlığın çilesi de böyle oluyor işte.
Siz geri sayıma başladığınızda ben kaç bin feet üzerinde olurum bilmiyorum. O yüzden şimdiden iyi yıllar, mutlu musmutlu yıllar hepinize!
Yeni yıl... Bize öyle güzel bir yıl getir ki, tüm hüzünlerimiz bu sabahki gibi karlar altında kalsın yerlerini mutluluklar alsın.

Sevgilerimle,
İlham Kedisi

Yorumlar

Popüler Yayınlar