Ben kim miyim?

Kısacık bir merhaba deyip ortadan kaybolduğumu sananlara sesleniyorum. Yanıldınız! :) En yakın zamanda geleceğimi söylemiştim ve evet en yakın zaman tam da bugün oluyor ve ben kendimi tanıtmaya geldim. Hoş buldum. İlk deneme yazımı blogumda paylaştığımdan beri sürekli sayfa ziyaret sayısını  izlemekten kendimi alamadım ne yalan söyleyeyim. Bir kaç da olsa bir yerlerde okunduğumu bilmek mutlu etti, devam etmem için de motive etti. Öyle ya da böyle artık tanışma vaktimiz geldi.
İsmim Arzu, nam-ı diğer "İlham Kedisi". Evimde ilhamımı aldığım 2 kedim var. Bahçemde mi? Mm şey, bahçemdeki son sayı 8. Yani ben ilhamımı kedilerden almayayım da kim alsın söyler misin lütfen sevgili okuyucu?
Liseyi ve üniversiteyi biricik şehir İzmir'de okudum ve yarı umutlu yarı umutsuz bir taze mezun olarak iş aramaktayım. Sizlerden farklı bi hikayem olduğu için açmadım bu blogu. Ben kendim gibi olan insanlarla tanışmak, onların hayatlarından bir iki mutluluk hikayesi okumak istedim, beni okuyanların da bende kendilerinden bir şeyler görmesini istedim. İnsanlar ne için paylaşır ki hayatlarını zaten?
Ama beni asıl cesaretlendiren, "Haydi Arzu artık gün blog açma günüdür" dedirten şey yaklaşık üç hafta önce yaptığım Sırbistan gezisiydi. Geçen yıl edindiğim günlüğüm kapağındaki "bon voyage" tasarımımın da etkisiyle bir günlükten öte gezi anılarımın yer aldığı bir defter olmuştu. İlk sayfaları İtalya macerama eşlik edip, sonrasında gelecek seyahat planları için sayfalarında kendimi ikna etmeye çalıştığım bir yer - ki yeni yıl dileklerim bile tamamen yurtdışı planlarımla ilgiliydi, belki ilerleyen günlerde paylaşırım da- ve en son sürpriz bir gezi planı olan Sırbistan ile bana yol arkadaşı oldu. Sonra orada öyle şeyler öyle şeyler oldu ki, her gün defterime not alıp unutmamak üzere ilk adımı başlatmış oldum. Sonra dedim ki, neden günlükler gizlenir? Halbuki içinde ne de faydalı bilgiler vardır, biri okusa hiç bilmediği bi şehirde o günlük sayesinde yolunu bile bulabilir. Sırbistan günlüğüm tam da bununla ilgili ipuçları içerdiği için ben de gelir gelmez paylaşmaya karar verdim.
Gün bu gündür sevgili okuyucu! Umarım okumaktan keyif alacağın yazılar yazarım. Zaman içinde blogumu kategorileştirmeyi düşünüyorum. Sadece bir gezi günlüğü olmayacak yani, çünkü malesef çok gezme şansı olan biri değilim. Kitaplar, filmler ve tabi ki kediler ile ilgili kendi hayatımdan, keşfettiklerimden veya merak ettiklerimlerimden konuşabilirim sizlerle ilerleyen zamanlarda. Ama önce şu blog düzenini de tam öğrenmeliyim.
Defterimden ve renkli kalemlerimden vazgeçemiyorum, o yüzden defterimin yeri benim için hep ayrı. Zaman zaman ondan kısımlar da paylaşıp sizinle duygularımı paylaşabilirim. Zaten Sırbistan ile ilgili gezi yazım fotoğraflarla şenlenerek tamamen onun üzerinden oluşacak
Bir fotoğraf da gelecek yazının ipucu olsun madem. Buraların hareketlenme zamanı geldi. :)
Sevgiler,
İlham Kedisi

Tašmajdan-Belgrade

Yorumlar

  1. Hello! İlk okuyucu yorumunu da bırakmış olayım, insana şevk geliyor yorum görünce :)
    Merakla bekliyorum yazılarını, Ankara'dan selamlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiiii nasıl bir gülümseme aldı beni bu ilk yorum sayesinde bir bilsen! Bloguma yorum geldiği günleri de mi görecektim diye pek bi sevinçliyim :)
      Takipte kalınız efenim, yeni bir yazıyla bir kaç güne burada buluşuyoruz!
      İzmir'den öpücükler :)

      Sil
  2. hoş geldin canım arkadaşım. buralar şimdi daha da renkli oldu. yazıların devamını sabırsızlıkla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Keçimmm hep seni örnek aldım ben, biraz da o yüzden buralardayım hihih :) Beklemede kalınız hazırlıklara başlıyorum ;)

      Sil
  3. Merhaba diyeyim ben de:) Hoş bir blog olmuş, devam yazılarını merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim motivasyonum tamamlandı artık devam etmem mi hiç :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar