Hayallerin (biraz) sesini kısmak

Yok vazgeçtim. Bu yıl o kadar acımasızca listeler hazırlamayacağım kendime. Geçen yıl hazırladım da ne oldu, gördük. Kendime öyle bir yüklenmişim ki, şunu yap bunu başar şöyle azmet böyle harika ol şimdi dönüp o sayfaları okumayı düşününce bile tüylerim ürperiyor. Kendi kendime iyi dileklerde bulunduğumu sanarken ne çok yüklenmişim öyle! Bir konuya takılmışım ki of yani 10 maddeyse 7'sinde ona atıf var. Herkesin yeni yıldan beklentileri var elbette. Ama ben yeni yıldan beklememişim, kendimden beklemişim. Hal böyle olunca, bir de dileklerde aksaklıklar söz konusu olunca yıl sonu kapanmıyor o defter, dürülüp içinize oturuyor. Ben ettim siz etmeyin.
Ama dilekler olmadan olmuyor biliyorum. O yüzden ben de bir değişiklik yaptım bu sene ve yeni yılda gerçekleştirmeyi dilediğim şeyler listemi keyifli bir hale dönüştürdüm. Gerçekleştiremezsem bile kendime küsmeme neden olmayacak küçük sevimli dilekler hazırladım. İlham alması serbest!

1*   Yeni ev demek yeni oda demek! Yeni odam ile işe başlayabilirim mesela. Bir sürü birikmiş anım var, kartpostallarım, fotoğraflarım ve özlediğim bir çok insan var.Madem öyle, hepsi duvara hepsi hepsi hepsi!
Fikir için Pinterestleyin!
2*   Hazır odamdan bahsetmişken, şu çok özendiğim ışıklardan alıp bu pano işini taçlandıralım mı?
Fikir için Pinterestleyin!
 3*   Ne güzel yaz başında takı yapma işine baya kafayı takmıştım. Boncuklar, kumaşlar, karga burun kerpetenler teşkilat tamamlanıyordu ama ne olduysa oldu bir kutunun içinde kaldı hobim. İki model şeçiyorum kendime ve 365 gün süre veriyorum. Hobiye kaldığı yerden devam edile!
Fikir için Pinterestleyin!
Fikir için Pinterestleyin!
3*   Ukulelem! Minnoş enstrümanım benim. Bu madde senin için. Artık kavuşmanın vakti geldi. Başlangıç için çok yormuyorum kendimi ve diyorum ki haftanın 4 günü mutlaka buluşalım. Şu akor işine de artık bir çözüm bulalım ve ayrılmaz bir ikili olalım yeni yılda! 
4*   Kış bitmeden bir de hediye atkı örmem lazım. Bu konuda baskı yapıyorum işte. Çünkü 3 yıldır verilmiş bir sözüm var ve geçen yıl kendime iki tane ördüm. Çok hainim tamam kapatalım bu konuyu rica ederim.

5*   Bu yıl farklı bir şey yaptım. Son anda keşfettiğim Postcrossing sitesi aracılığıyla hiç tanımadığım beş kişiye kartpostal gönderdim. İki tanesi Rusya'ya üç tanesi Almanya'ya gitti. Şimdi heyecanla onlardan gelecek haberi ve bana gelecek kartpostalları bekliyorum. Bir kaç arkadaşıma da kendi yaptığım kartlardan gönderdim. Küçük mutluluklar gönderdim tanıdık tanımadık insanlara. Bunu daha sık yapmalıyım diyorum. Hem bir kartpostal arşivi sevdası için, hem de bu kartpostal ve mektup alışkanlıklarını kendimce yaşatabilmek için.

Bir de şunu gördüm. Yapmazsam ölürüm!

Tabi ki yine Pinterest!

6*  Biraz ciddileşiyoruz. Nisana kadar yoğun İngilizce çalışmaya başlıyorum. Duvarlar kelime hazinesine dönüşecek. Bu konuda online ne kadar site varsa hepsinden bir deneyeceğim ve sonunda en faydalı olanlarla yoluma devam edeceğim. Nisandan sonra ek olarak Almanca hatırlama çalışmalarına başlıyorum çünkü İngilizce'yi beklersek ohoo yani.
alkışlık tanım 
7*   Son olarak fark ettim ki kendime bir yeni yıl hediyesi vermedim. Bir kaç güne kadar her şeye homurdanmakla meşguldum çünkü. Şu ana kadar yazdığım bu maddeler benim yıl boyunca soluklanacağım duraklar olacak aslında. Kendime yüklenmiyorum dedimse boş duracağım demedim ya. 2015'i keyifli kılacak maddelerdi bunlar. Anlamlı kılmak için yapacağım şeyler başka, zorlu yollar olacak. Ama oldu ya yapamadım yine de bu hediyeyi esirgemeyeceğim kendimden. Geçen yıldan bu yana kendime daha iyi davranacağım. Sonuçta yılları birlikte deviriyoruz.
Teki kaybolmuş bir çorabınız varsa kendinizi böyle şımartabilirsiniz :)

2015'ten oldu ya arada bir öf dediniz, gelin benimle bu maddeleri yapın. Unutun biraz gelecek kaygılarınızı, streslerinizi. Hem zaten ne zaman bir şeyi istediğimizi unutsak, vazgeçsek o şey gerçek olmuyor mu? Büyük ikramiye hep biletini kaybedene, unutana çıkmıyor mu? Başka bir şey istesem olacakmış diyoruz, çünkü az önce gerçek olanı bir zamanlar istediğimizi unutmuştuk. Çok duyduysak bu hikayeleri vardır bir sebebi. Biraz hayallerimizin sesini kısalım bence. Arka fonda güzel tınılara dönüştürelim, kabuslara değil. Her şey olup biterken gerçek oluşlarını izleyelim. Biz yine planlı davranalım ama kendimizi hırpalamayalım ve şu acımasız eleştirileri uzaya fırlatalım. Mutlu bir yıl için mutlu edelim kendimizi işte!




Mutlu yıllar ve sevgiler, 
İlham Kedisi

Yorumlar

Popüler Yayınlar