Yılın ilk kartı

Sabah 7:10 alarmıyla yatakta bir düşünme aldı beni.. Kalkmak ya da kalkmamak. Tüm mesele buydu sabahın 7:10'unda. Mecbur da değildim ama gece uçuşa gideceğim için erken kalkıp yorulup gitmeden önce biraz kestirmek için uydurduğum bir yöntemdi bu. 20 dakika süren "5 dakika daha" sonrası pes ettim ve kalktım. Sonra kahvaltı, kendime çıkardığım ev işleri, ütüydü falandı derken ah dedim fırsat bu ya hemen bloga koşayım.
Dün akşam eve gelince her akşam olduğu gibi posta kutusuna baktım. Bir baktım ki kapağı olduğu gibi açık, ve içinde bir kart. Almanya'dan gelmiş, "Postcrossing" sağolsun. Sevindim tabii çünkü kendisi yılın ilk kartı! Ayrıca epeydir kimseden kart almıyordum, bir eksiktim. Yine de içime bir şüphe düştü, acaba başka kart da vardı da düştü veya biri mi aldı diye. Bunu hiç bir zaman öğrenemeyeceğiz. Neyse...

Gelen kart kar manzaralı pek bi severim bilirsiniz. Ben de hemen yeni bir adres aldım, Japonya çıktı. Kartımı desenli bantlar, stickerlar ve Tschibo'nun küçük sevimli damgalarıyla süsledim. Yarın gönderirim artık bugün pek dışarı çıkasım gelmedi. Bir de evin ordaki postahanede hiç bi zaman pul bulamıyorum. Çirkin bir damga ile göndermek zorunda kalıyorum kartları ki hiç içime sinmiyor. O yüzden yarın başka bir postahaneye gideceğim bakalım. 
Şimdi yazarken canım çekti. Bir tane daha adres alayım bari yarın iki kart gönderirim ;)

Sevgiler,
İlham Kedisi

Yorumlar

Popüler Yayınlar