Kedili Hava Sahası

Bu sabahın mutluluk itemleri;
*gözümü açar açmaz okuduğum bir mutluluk

*sabah 7 buçukta tamamen kendi isteğimle kalkmış olmam ve üstelik kendimi inanılmaz dinç hissetmem

*üzerimde ince bir gömlekle kahvaltıyı dışarıda yapıyor olmama rağmen sabah esintisinin içimi ürpertmeyişi  (hoş, ürpertse dahi bu maddede yer alabilirdi...)

*kedili bir hava sahası

*az sonra kedili hava sahasında beliren, büyük kulaklıklı bir oğlan çocuğu... ne dinliyor hiç bilmiyorum. kediler az evvele kadar gözlerini benden ayırmaz iken, bu oğlanın gelmesiyle etrafını sarıyorlar. tam 7 kediden bahsediyorum. çoğunluğu yavru. oğlan kedili çemberin ortasında, şaşkın. dev kulaklıkları ile bana dönüp bakıyor. benden başka kimse yok onları gören. ben de ellerimi iki yana açıyorum, ben de şaşkınım dercesine. sonra kulakları çıkarıyor, birşey dersem diye. ''seni tanıyorlar bence'' diyorum. ''emin değilim, bence birine benzetiyorlar'' diyor. haydi buyrun cevaba!



*kahvaltı sonrası çay üstüne kahve içiyorum, kitabımdan sayfalar üstüne sayfalar okuyorum. derken 2balık'ın hediyesi olan, ''Ağaçların Özel Hayatı''nı bitiriyorum. tam iki saat oyalanmışım. kedilerden müsaade isteyip inzivaya çekiliyorum.

Sabah tüm hızıyla devam ediyor. Şimdilik günüme dokunanlar bunlar. Öylesine... Küçük, huzur dolu detaylar. Anın içinde olduğumu hissedebildiğim günlerden biri.
Oh be, dediğim zamanlar. Yazmayı özlediğim türden kısa bir iç ses notu.
Bu arada, günaydın!


Sevgiler,
İlham Kedisi

Yorumlar

  1. Günaydınnnnn :) Ne kadar hoş,pozitif bir yazı :) Sanırım böyle yazılara ihtiyacımız var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ihtiyacımız var! Bir de böyle sizinki gibi pür neşeyle söylenen günaydınlar'a da! :))
      Sevgiler kocaman.

      Sil
  2. ahahahahaha hemmen üstüme alındım ilk cümleyiiii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün kedilere dolu dolu gözlerle baktıysam, her biriciğinin kafasını ikişer üçer okşadıysam hepsi senin o patatesli börek yüzünden, bunu da bilesiniz!

      Sil
    2. Ne mutlu boyle bisiye sebebiyet verdiyse :))

      Sil
  3. İlham Kedisi bu sabah 07:30 da uyandı. Kahvaltı yaptı yürüyüşe çıktı. Kitap okudu. Kahvesini içti. Fotoğraf çekti. Küçük bir çocuğun tertemiz zihni'nin kedilerin ruhlarıyla geçtiği iletişime şahit oldu. Ve blogger'a hayat dolu bir metin daha kondurdu.
    Ben bu sabah 07:30 da yatağa girdim ve 14:40 da Ilham Kedisi'nin yeni bir yazısı çıktığı bildirimini aldığım mobil cihazımın titreşimi ile uyandım. Banyo'ya gidip bir ağrı kesici aldım sonra da dün akşam eve nasıl geldiğimi hatırlamaya çalıştım fakat hatırlayamadım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar