18 Mayıs 2016 Çarşamba

(1) Müzik listemden 10 şarkı

Geldik salanjın başına. Sonuna da gelmiştik hatta biliyorsunuz. Ama beni başta yanıtlamadığım sorular vardı. O yüzden siz bitiredurun ben devam ediyorum. Oh!

Soru apaçık ortada! İşte manyak gibi kafayı takıp arada canımın çektiği ve dön başa dinlediklerimden, benim klasiklerimden 10 şarkı.

1.    Queen , ''Love me like there is no tomorrow''

2.   George Ezra , ''Budapest''


3.   Stevie Wonder , ''Never had a dream come true''

4.   Otis Redding , ''Stand by me''

5.   Florence and The Machine , ''Dog days are over''

6.   Adam Levine, '' Lost stars''

7.   Inside Llewyn Davis filminin tüm soundtrackleri. 
                               
Lafı geçmişken filmi de öneriyorum kesinlikle. En sevdiklerimden.
8.   Mumford and Sons , ''The Boxer''
9.   Savoir Adore ,  '' Dreamers''
                ... duyduğum yerde spot ışıklarını üzerimde hissederim ve hatta kendimi klibe atasım gelir!
                                 

10.   The Lumineers, ''Ophelia''




Bir tane de siz ekleyin olmaz mı?Sevgiler,
İlham Kedisi

Share:

4 yorum:

  1. Eva Cassidy- Fields of Gold
    Seviceksin... :)

    YanıtlaSil
  2. An itibarıyla dinlediğim ve çok sevdiğimi bir şarkıyıda buraya eklemek istedim hemen tam da şu an !

    Percy Sledge-When a man loves a woman

    Dinledikce beni hatırlarsınız sevgili İlham kedisi ! :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin üzerine an itibariyle ben de Percy Sledge dinliyorum, pek sevgili Adsız!

      Keyifli önerin için teşekkürler :) Sevgiler.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hakkımda

Fotoğrafım

Siz şimdilik beni blog yazan bir İlham Kedisi olarak tanıyın.

İlham'ın İzleyenleri

Bu Blogda Ara

Yazılardan haberim olsun dersen buraya mail adresini bırakabilirsin.

Severek okuduklarımdan

Instagram

E-Mail

ilhamkedisi@gmail.com