Roma'ya Uçtum! *Vlog



Duyduk duymadık demeyin!!!


Fragmanın üzerinden bir asır geçmiş gibi olsa da, Roma maceramın filmi için gün bugündür sevgili YouTube ve blog ahalisi!

Bir takım teknik aksaklıklar dolayısıyla arayı açmak zorunda kaldığımı söylemem gerek. Önce video silindi, sonra yeniden yaparken çok zaman ve motivasyon kaybettim. Derken amatörlüğü gözüme batıyordu ki ah dedim dur artık. Bu senin ilk videon ve ilklerin günahı olmaz. O yüzden bu güzel Valencia sabahında ilhamımı yakalamışken bırakmadım ve videoyu olduğu haliyle yükleyip paylaştım.

Sırada Floransa var ve bu kez videosu şimdiden hazır ve nazır sadece paylaşılmayı bekliyor. 
Bir de bol yorum, bol sohbet istiyor videoların altı, işte hepsi bu :)

Bir sonraki rotada görüşmek üzere!

Sevgiler,
İlham Kedisi

''


Yorumlar

  1. Çok güzel bir video. Müzik de güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasııın! Çok teşekkürler. Müzik ''Strumbellas- Spirits''. Gezi boyunca dinlediğim bi parçaydı :)

      Sil
  2. Müziğe bayıldım, ve tabii videoya da... Çok keyifli geçmiş gibi gözüküyor. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene coooook sevindim 🙃🙏 Tesekkur ederim!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar